Érthető? Creative Commons License 2023.11.26 0 1 60239

"Most ott tartok, hogy újra 5 egység a hőfok, viszont teljesen hideget fúj mintha nem lenne nyitva a fűtés csap." Nincs fűtéscsap, a külső hőmérséklet/megtett távolság miatt nem érte el eddig az 5 egységet valszeg.

 

"A termosztátról hátra menő csövek melegek,"

Meleg a fűtőradiátor alsó (bemeneti) csöve? https://www.ebay.fr/itm/185014319894 Azon van légtelenítő csavar, de csak feltöltés esetén érdemes használni, hideg motornál, ott folyni kell egyenletesen a hűtőfolyadéknak.

 

"Járattam többet levett hűtősapkával, illetve pályán kicsit meg is hajtottam hátha levegős és kidolgozza, de nincs változás." Termosztátcserénél folyt ki a hűtőfolyadék?

Légtelenítésnél amit tettél nem segít. "K9K, és 722 vagy 728 vagy 732 Járassa a motort 1500 ford/perc fordulatszámon és változtassa meg hirtelen a fordulatszámot (a leszabályozási fordulatszámig) 2 - 3 alkalommal, kb. 2 percenként a hűtőventilátor második bekapcsolódásáig. Ellenőrizze a fűtés megfelelő működését. Hagyja kihűlni a motort 50°C vízhőmérséklet alá.
Szükség esetén állítsa be a hűtőfolyadék szintjét a kiegyenlítőtartályban" "A kiegyenlítőtartály szelepének nyitónyomása 1,4 bar." Gyári leírás így kéri.

 

Aztán a következőket nézheted még meg:

"Meleg motornál és bekapcsolt levegőbefúvó-ventilátornál változtassa a keverőlapát helyzetét
a "leghidegebb" és a "legmelegebb" helyzet között, majd ellenőrizze,
hogy van-e hőmérséklet eltérés" Azaz tekerd maxra, várj kicsit, majd min-ra a hőmérsékletet érdemes ilyenkor a ventit kis fordulaton használni. Gyakorlatilag a előtét ellenállás cserekor nehezen de megnézhetted volna, hogy meleg e a radiátor, így néhány dolgot kizárhattál volna.

 

Tükör feletti érzékelőt is meg kell nézned, ha nagyon koszos, vagy hibás az is oka lehet a nem megfelelő működésnek. erről rákeresve itt találsz rengeteg leírást, segítséget.

 

Volt e valami szerelve a kocsin mindezek előtt amit írtál?

 

 

Elsőre kb ennyi

Előzmény: TituszPulo (60234)