Abymot Creative Commons License 2023.12.06 -1 3 28

Egyértelmű, hogy a jelenlegi miniszter Gyurcsány és Kóka kottájából játszik.

 

Viszont a mostani menetrend-módosításokkal egy feltűnő törésvonal alakul ki a "módváltott" vonalak között: a legtöbbjükön minimálisra csökken a vonathelyettesítő szolgáltatás mértéke (és halad a várható végkifejlet felé), a 38-as és a 47-es vonalon viszont továbbra is számottevő kínálat lesz, sőt az utóbbinál még szolgáltatás bővítés is történik.

 

(Bizonyos szempontból határeset a 78-as és a 89-es vonal, előbbinél nem csökken a járatok száma, de eddig is kevés volt, utóbbinál ugyan megmarad a viszonylag nagyszámú járat, de lerövidítik az útvonalukat).

Előzmény: FeNegyerek93 (26)