Bakancs4 Creative Commons License 2023.12.08 0 0 50577

Én még nem találkoztam eltérő méretű bordázattal . A féltengelyeknél a KÜLSŐ bordázat kiképzésében van eltérés , ott is csak  a hossza -- a másik gyártmányból származó féltengely vagy nem éri végig a kerékagyat ( nem lóg ki eléggé ) vagy túl sok lóg ki belőle . Ez utóbbi a kisebb baj , alátétekkel megoldható , legfeljebb nem lehet rátenni a alufelnire a középső kupakot . 

Az irányváltók behajtó tengelyei is csak hosszukban térnek el , az átmérőjük egységesen 19 mm . Az Aixamé 60 mm hosszú , a Ligier (Ambra-Nova) 110 mm és az összes többi amivel dolgom volt az 90 mm .

Eltérés leginkább a felfogatás módjában , netán az elhelyezkedésében van . A régebbi típusok közül a Ligier és a Tasso a motor alatt helyezte el az irányváltót , az összes többi a motor mögé billentve . Újabban állítólag más gyártók is berakták a motor alá , de én azzal még nem találkoztam , csak hallottam róla . 

 

Előzmény: oljeg12 (50576)