Gyakorlatilag egy cső a hátsó híd és arra vannak felakasztva a sallangok.
A cső 2 végén lévő lezárás mellett, szokott bejutni a dzsuva....és megáll benne, mert kijutni már nem tud...begyűjti a nedvességet----->gócpont, indul a rozsda....
Nem bírtam megszerezni, annó, a gyári méretezést (metszetrajz / pontos méretezés / alakrajz ...)
Lakatosok már rég legyártották volna---> olyan anyagból, olyan technológiával , amit kérek....
Ez, a 3. , legvacakabb állapotú , Multi, maradt meg végül a TSaládban. Előtte, már volt kettő, tip-top, mekaFull-os (kacsintós fej ikon).... nos, az nem kellett. Dühömben, hoztam egy osztrákban ,már a szemétbe kidobottat----->az persze kell, maradjon. Nők. ( nem értem+dühösen rázós fej iikon)
Vizes, mert a mosóban csináltam ' a képet ' ... evvel a példánnyal , amióta itthon van (2008as kocsi és 2016ban hoztam be)...nos ,azóta van vele törődve, folyamatosan. Felületi rozsdán kívül, az is a külsején csak, nos, nincs még semmi baj.
Minimál törődés, de az folyamatos= a Fiat olyan,mint egy jó feleség. Az Alfa Romeo---> az inkább egy hisztis Qrv@.... szeretőnek hibbbbbbbátlan, na de a mindennapokra?????
:DDD