ívfény Creative Commons License 2023.12.21 0 0 50606

ez szép monolog volt az elektromos autok, elfogult frontján! és annak ellenére, hogy én nem vagyok még hive ezeknek a kocsiknak, mivel többet is, használtam, használok, (még nincs itt az idejük) sőtt, nemrég vettem egy mégegyet, valahogy nem úgy élem meg, a problémákat, mint te! ezértt irigyellek is! idáig akármelyiknél fellépett probléma, szopás volt a köbön!!, de szo szerint! most a legutobbi kocsim, szinte uj, bö 5000km van benne. már értekeztem egy a szomszéd faluban lévő targonca zseni, mert csak igy beszélnek rola,  volt is nálam, de semmit nem tudodtt kezdeni a problémámmal!, ja! az a problem,, hogy nem képes a kocsi, csak max 9 amperrel tölteni a fedélzeti töltöjével, így 10-12 ora a feltöltés, 20% soc-rol. 10-12 ora!!!  nagyon valoszinű, hogy a fedélzeti töltöt kellene átprogramozni, hogy ne csak félgőzzel töltsön, de!, az én targoncásom nem volt képes rá, mondván, hogy se stekkere, se programja,se semmi, hogy egyáltalán csak belenézzünk a a lelkivilágába a szekérnek, nemhogy felkérjük, normális töltöáramra a töltöt! a solymáriak, gyuriék szintén ezt mondták. aztán van budán egy elektromos kocsi specialista, az is azt mondta, hogy az én kocsim még tul uj, ahhoz, hogy bármi legyen hozzá, egy ilyen beavatkozáshoz, aztán van komárnoba márkaszervize a kocsinak, de azok, a telefonba, csak hüppögve azt mondták, hogy nem tudnak megoldást a bajomra! nem tudják miért van ez a problem. vigyem ki a kocsit és talán, akkor, lesz valami, de nem igérnek semmit.  innetöl kezdve mattot kaptam!, persze van még másik két elektromosom, is, és valamelyik csak megy és éppen akkor beülök abba, de ennek ellenére, már soxor volt, hogy, ha messzebbre kelett mennem, akkor maradt a jo öreg disel és azzal indultam utnak. szoval az éremnek szerintem 2 oldala van, most én bemutattam a másikat, te pedig eme felét?, te soxor annyira egyszerűen tálalod ezeknek a kocsiknak az előnyeit és, hogy nem hibásodnak meg, stb, csak féligazságnak érzem az álltalad leirtakat! mi van egy auto tűzzel pl??? tudom! tudom!!!, van ezer féle védelem a hömérséklet megfutásra, de mégis! akkor miért irja le a gyári kézikönyvem, hogy 50 fok felett szigoruan tilos tölteni a kocsit!!! ja! és +10 fok alatt sem ajánlják a töltést! ezt csak azért hozom szoba, mert anni kiggyoval, volt némi csörte, a nulla fok és alatti hömérsékletű cellák töltéséről! ott kiggyo kiröhögött, hogy miket beszélek én?, pedig itt van a gyári leirásomban, hogy inkább a +10 fok felett ajánlott a töltés és ez talán releváns info lehet? és lipo celláim vannak és gyáriak, amikre 2000 ciklus gari van! tehát nem kinai szarok. és a kocsi sem gagyi fajta, a merci és a volvo konszern tagja a gyárto!  visszatérve a kocsitűzre!!példa gyanánt!  leállsz a garázsba, hogy ne a kinti hidegbe töltsél és, lesz valami, elektronikai meghibásodás és megfut a pakk hömérséklete és kigyullad a verda!, ami aztán viszi a házat is, meg mindent is a környéken!! szerintem ilyen technologiáju járműveket nem volna szabad eladni!, aminél, akárcsak egynél is, visszavezethetö, hogy azért éget le az egész környék, mert a lithium technologia ilyen, hogy bizony ki tud gyulladni! az nekem tök mindegy , hogy miért!!, ha már oda van a házam!! és a lifepo4 röl is kiderűlt, hogy igen! nem annyira tűzveszélyes, de bizony az is ki tud gyulladni, szélsőséges esetekben!!

https://www.youtube.com/watch?v=07BS6QY3wI8

 

https://www.youtube.com/watch?v=ziXWv5AasTc

 

és a dentrit! ez bárkinél előfordulhat egy elektromos kocsinál!!

https://www.youtube.com/watch?v=GSGeuABGYeM&t=782s

Előzmény: WooDoo (50603)