svgyula Creative Commons License 2023.12.29 0 0 52588

Szia! 51676 ennél a hozzászólásomnál kezdtem el a saját projektemet.Pár hét múlva, a gépi munka időkiesés miatti késésből eredően, vannak még róla bejegyzések!

Azt el lehet mondani, hogy alumínium hengerfej lévén a deformálódás biztos! Ha ugyanúgy visszarakod nem lesz jó.

Én nem bíztam semmit a "véletlenre". Vettem egy használt hengerfejet. Azt vittem el a gépműhelybe, nekem szerencsém volt mert a szomszéd utcában van egy. Vettem csavarokat, hengerfej tömítést, szívósor tömítést, kipufogó sor tömítést.

Mivel nekem is az 54LE motor van a műhelyben kértem, hogy az egész felületből 1mm-t gyaluljanak le. Ahogy számoltam ezzel a kompresszió viszonyt kicsit megemeltem ez érezhető menet közben is rendesen. Én azóta 30ekm-t mentem vele gond nélkül rendesen meghajtva időnként.

Ami még fontos szerszám, kiegészítő az a csavarlazító és a gázmelegítő esetleg indukciós melegítő. Nem a hengerfej csavarokkal lesz gond

bár ha beszakad..... Inkább a kipufogó rögzítő anyákkal! Azt nagyon meg kell locsolni mert ha még nem volt leszedve akkor gond lehet. Az összerakásnál pedig használj minden csavarhoz grafitos zsírt! A zsír a kiég de a grafit ott marad és a szétszedéskor azok könnyen elfordul az anya.

Amire még figyelj, hogy levett hengerfej mellett ne akard elforgatni a főtengelyt, mert kiemeli a hüvelyt és akkor szívhatsz!

Az üregeket elég kifújatni és a végén olajat cserélni. Ha esetleg marad benne valamennyi víz az hamar kipárolog normál üzem mellett.

A hengerfej tömítésnél vastagság választáskor a legvékonyabb legyen, mert a vastagabbak a nagyon elvékonyított hengerfej/occó 91okt benzinnél használatosak.Legyen inkább a minőség és a gyári vastagság az elsődleges.

Előzmény: zetaman (52587)