Gyöször Creative Commons License 2024.01.03 0 0 93876

Mikor ilyesmit szerelek  pld most a cr-t, mindig annyit csinálok, hogy jó ronggyal meg kesztyűben megfogom a fogaskereket, azt amit ütök kompresszor 8 bar és valami légkulccsal ráveretem. Kicsit gombnyomásokkal kipihatolva hogyan lehet megfogni kézzel elfordulás ellen. De semmiképp sem a másik oldalt a generátort megfogva, mert az a főtengelyt csavarná el.

A kisgép szerelők betekerhető dugattyútámasza is egy agyhalál nekem. Akkor se találnám jó megoldásnak ha olyan hosszú tekerentyűt raknának be, hogy a főtengely 90 fokban áll. De azok a vackok olyan rövidek, hogy valahol fhp előtt állítja meg a dugót, ahol már komoly károkat lehet okozni vele. A kötél így szerintem még meredekebb, biztos, hogy egy oldalt támasztaná meg a dugót.

 

Szóval légkulcs, ami a kezemre veszészes, de még megvan minden ujjam. Nyomaték értékkel sosem törődtem, ha papíron 200at tud a kulcs az elég lehet. Valami 220al kellene lehúzni a DRem lendkerekét, szerintem jó ha 150el le van. Még sosem mozdult meg se az se a masik oldalt a kisfogaskerék.

 

Én nem maszatoltam sose össze rögzítővel, az a finom menet megáll, ha minden jó. Pld a CR úgy került hozzám, hogy a kuplung kosarat hidegvágóval húzták rá, de csak a biztosító lemez tartotta éppen.

Én a lemezt rá sem hajtom csak légkulcs. Most 10év után javítom, alig bírtam levenni.

Nem hiszek az akksis ütvecsavarozókban, de ha az van és jó, akkor azzal. Ha nincs messze gumisműhely én egyszer kitoltam a motort, hogy durrantsuk rá amit kell.

Előzmény: dajd1986 (93871)