,bevan kötve a hideginditó /féktisztitó/ spray ,egy két kis fúlyás és indul
Semmiképp nem használnék ilyenféle szereket , legfeljebb eseti jelleggel . Főleg , hogy az izzítás egy könnyen kézbe vehető része a kocsinak .
Én a magam részéről a kézi izzítás híve vagyok . Egy izmosabb nyomógomb , relé , biztosíték -- a garantált indítás zálogai .
Az egyik kocsimban egyszer elment az izzítás , mint sokkal később rájöttem a főkábel stekkerénél volt kontakthiba . Hogy a járgányt hirtelen használni lehessen sebtiben rákötöttem a gyertyákra egy vezetéket , azt behoztam a fülkébe . Ha indítani kellett akkor a vezeték végét bedugtam a szivargyújtóba , elszámoltam 5-ig 15-ig hőfoktól függően , majd a masina röccre indult . Aztán az nagyon hosszú időre így maradt ...
Ha elfüstöl az izzításvezérlő akkor szerintem olcsóbb átépíteni kézire -- persze csak akkor , ha olyan személy használja a kocsit aki képes azt üzemeltetni .