kavicsos1964 Creative Commons License 2024.01.07 0 1 98510

Ezt javasoltam én már rég ,ugyanaezen elgondolásból hogy azok nem a modern elktronikus váltókat használják ,mert azzal csak baj lesz és nincs aki tudná pontosan mi is leli ! És ezeket  a fránya váltókat még időnként kalibráln is kellene ha tudnánk hogyan ,vannak hozzá gombok a műszerfalon csak nincs leírás hozzá ! Meg hiába kalibrálta annak idején a szervíz mérnök még sem lett jó ,mert valami lamella vagy tengely ,vagy csapágy hiba is társul a jelenséghez . Én eledtam volna már akkor ,de ő nem hanem megpróbálja megjavítatni ,csak van ami jó lesz rajta és van mi nem ,vagy épp új hibák lesznek más jeleggel . Legutoljára nem voltak lámpái és valahol a rendszerben valami zárlat van . 1-2 megtaláltam én csak mivel agya van nem tudni nem -e ott okozott valami galibát a rövidzárlat ,de ehhez megint valami mérnök kell aki laptoppal tudja nézni a hiba üzenetet vagy ,tesztelni tudja mi leli ! De legalább is a fülke alatt tudja a kábelek hová mennek vagy honnan jönnek ,van egy halom ám . Az is lehet valami becsípődött vagy a pocok ,egér ,nyest elrágott valami . Bonyolult gép sok kábellel !

Előzmény: ötbites stihles ziles (98508)