siletto Creative Commons License 2024.01.08 0 0 110635

A pereme belül fényes mindenhol körben, ezért gondoltam a kopásra, korrózió nincs rajta.

 

A másik meg, hogy már harmadjára nem sikerül kicentrírozni, hiába úgy hozom el minden alkalommal a gumistól, hogy rendben van, ki lett egyensúlyozva. Aztán a másik műhely meg rátesz 20-30-40grammot, és még mindig ráz a kormány.

 

Amikor először felszerelte ezt a 4 új gumit egy országos műhely-hálózat, nem volt gond az ütéssel, de ugye ekkor eresztett a legjobban. El lett téve nyárra; négyből 3 csak a szezon alatt ment le 2.7-ről 1.3-1.1 környékére, a negyedik teljesen leeresztett, el is vált a peremtől. Igyekeztem megszappanozni, volt, amelyik a szelepnél eresztett, de olyan is, ahol nem találtam meg.

Azóta "át lett nézve" mind a négy, szelepek cserélve, újra kiegyensúlyozva. Na ekkor ütött 80 fölött, mint a veszedelem, ez volt 2 hete.  Tegnapelőtt elvittem a harmadik helyre, levakarták a súlyokat, ráraktak 30-50grammot minden kerékre, és már fújtatni is kellett...

 

Most már alig üt, de azért 90 környékén már lehet egy egész kicsi rázást érezni a kormányon, ha éppen középen áll, kanyarodásnál eltűnik.

 

 

 

Létezik olyan esetleg, hogy, a centrírozó gépre nem központosan kerül fel a felni, és félresúlyozzák?

Vagy pont, hogy a kocsin nem jól áll? Mi okozhat még ilyet? A tárcsa szinte új, minőségi(TRW) rajta, és a nyári felniszettel sincs semmi gond.

 

A középfuratnak(BMW) mennyi az átmérőtűrése? Ha van 2-3 tized mm kottyanása a felninek a központosító peremen, az okozhat ilyet?

Előzmény: t.lantos (110629)