Greg34 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 50636

Sajnos általános hiba az amit "körbeírt". De ő is csak az izzítás visszajelzőt nézi, azaz a narancssárga malacfarokból tájékozódik, és von le messzemenő követeztetéseket (tény hogyha az nem világít akkor nincs főizzítás), így kéne működni, de! ,és itt jön a de. Hogy ez miért ilyen athop.. random módon történik, és mi a fene leli akkor amikor a szokott 10mp helyett (látszólag) csak 1-2mp.-re akar izzítani, és aztán kakukk.. átvált utó izzításra(?). :D Én rátettem az égőt, figyelgettem.. láttam hogy a gyári izzítás visszajelző (malacfarok) ellenére, annak elalvása után is égve maradt a lámpám, azaz (valamennyire?) "utóizzít" ugyanis még az indítózás ideje alatt is végig világít a visszajelző lámpa. Majd ha röccen, akkor alszik el. Kérdés az hogy ez mit jelent. :D Mert hogy senki meg nem mondja neki, csak tapasztalja arra már most mérget vehet a kérdező, így én is azt javaslom, amit te, relé, nyomógomb, világítós nyomógomb, vagy visszajelző égő, mindegy. Kézi vezérlés. S nem lesz gond. Az autószerelőmet idézve, a gyári izzítás egy gatya a kiskocsiban.. össze.vissza működik, épp úgy mint ahogy a kedves kérdező írja. Ez nem is tűnik fel jó motornál, rossznál annál inkább, mert nem indul be.. de ha már nem indul be hidegen, akkor ugye baj van. Ha féktisztítóra sem reagál, mint esetemben, akkor általában nagyon nagy baj van.

Előzmény: Bakancs4 (50631)