trizs77 Creative Commons License 2024.01.16 -2 3 50758

Köszönöm.

Nem lettem tőle okosabb.

 

Ha elfogadjuk Nagy úr számait, akkor is csak annyit tudunk (ha igaz) hogy a napi kb. 200.000 utas kb. 18%-a a város határon kívül HÉV-vezik.

Tehát kb. napi 36.000 utas.

 

No de melyik városhatáron kívüli szakaszon mennyi naponta ?

250 = Szentendre-Békás = 10,1 km,

252 = Ráckeve - Millennium telep = 30 km

253 = Gödöllő - Cinkota = 19 km

253 = Csömöri vonal itt és most ez ügyben nem számít.

 

Ok.

Kb. 60 km (66%) van a városhatáron kívül, a kb. 91 km-es teljes hálózatból.

Az a kérdés, hogy ezt a napi kb. 36.000 utast ma (hétköznap) hány HÉV szerelvénnyel szállírjuk el?

A városhatáron kívül közlekedő HÉV szerelvényeken mennyi ülőhelyet kínálunk fel ennek a napi 36.000 utasnak?

 

Csak, hogy csökkentsük a találgatások számát, a spekulációk lehetőségét.

Lelki békénk jobb megőrzése céljából.

Ezért hasznosabbak az adatok.

 

Érdekes, hogy a cikk író fontosnak tartotta megemlíteni a különböző HÉV vonalakon kisebb hidakat építők nevét, a híd készítési technológiáját de nem tartotta fontosnak az utasszámok publikálását.

 

Fontosabb, hogy 70-80 éve ki hogyan betonozott a HÉV-n mint az hogy 2020-2021-ben ki hová utazik a HÉV-n ?

 

 

Előzmény: Ta1 (50755)