latolgato Creative Commons License 2024.01.31 -1 1 1788

Üdv mindenkinek.

Üdvözlet mindenkinek!

 Nem láttam reagálást a utolsó írásomra, de leírom mi is történt az autóval.

Páran tudják régebbről, hogy én vagyok az autóm váltó felőli zajra panaszkodó tulajdonos. Ami zörgött, az okozta a hibát, egy illesztő szerszám, stift, akármi beejtve, otthagyva és ott, ahol nem kellett volna (nem kaptam meg, nem láttam). A gyártártósoron, a váltó, motor összeillesztésné egy medvepásztor hibázott, ez már tény. Letörte a lenkerék fogazásából az egyiket, a jeladó rögtön fals jelet küldött, gyújtásproblémát okozva egyik hengernél. Lehetett az idegen tárgy a szerkezet és a lendkerék között is, ez már nem derül ki. Bocsánat, ha hülye suszternek nevezem újra azokat a magukat "szakembernek" nevezőket, akik megakarták magyarázni egy járműnél a rezonancia okozta, fizikai anomáliákat, a váltózaj panaszomra. Megjárta az autó az eladási helyet is, ahol az egyik hengernél 4at nyomást mértek, így kaptam vissza a rossz és elszomorító mérési eredménnyel és a hibakóddal. Mint később kiderült ez az adat ROSSZ mérés eredménye volt. Ahová végül is javításra került, ott elölről kezdődött, a mi lehet a hiba forrása kiderítés és így nem a motort kezdték megbontani, hanem a kábelkötegtől kezdve mindent, amit lehetett ellenőriztek, a hengernyomás is itt derült ki, hogy jó, majd az elmondásomat követően, hogy én a kezdetektől hallom, hogy munkagép zaj van a váltó felől. Utoljára kamerával a kuplung, lendkeréknél találták meg a hiba forrását. Bontás, lendkerék, tárcsa, kinyomó csere. Totál más lett az autó, jobban gyorsul, élvezet vele közlekedni, meglepően halk, "simább" érzet és utazás vele, nagyobb sebességnél is, alapjáraton szép halkan ketyeg. Döbbenet, hogy eddig kellett várnom, hogy az ott kolompoló "valami" végre fizikai hibát is okozzon, de megtörtént.