Ha már az utastérben is hallod, akkor saccold meg melyik oldali, és emeld meg azt
oldalt. A kereket megforgatva már lesz hangja a hibás csapágynak. Innen lehet tovább menni. Első keréknél a igazából mindent szét kell szedni a futóművön. Talpas, kormánygömbfej.. A teló maradhat fenn, csavarlazítót fujkálva az aljára szép lassan le tudod ütni róla az agyat. (ha nincs összerohadva.) Ha nem jön szét, akor érdemes ki venni a telóval együtt az agyat, kiszerelve könnyebb dolgod lesz. A kerékagyban lesz a csapágy, keress egy gépműhelyt, kipréselik neked.
Hátsó kerék esetén a fékdobban van a csapágy. A középrész kupakját kipattintod, ott a nagy anyát lecsavarod, dobot lehúzod, majd mehetsz a gépműhelybe préselni. A fékpofa esetleg fogja a dobot, próbált apró kalapácsütésekkel "rezgetni" a dobot ezzel egyidőben húzd lefelé a dobot.
Másik lehetőség, ha nem jön le a dob, hogy a dob mögötti takarólemezen egy csavarhúzóval az automata önbeállót visszacsavarod, hogy a pofák visszább álljanak. Így lejön a dob.
Kb ennyi.