Rákoshegy09 Creative Commons License 2024.02.05 0 0 46

Elhoztam az autót és részben revideálnom kell az álláspontomat, persze nem a reggeli kollégát illetően, hanem a szerviz hozzáállása kapcsán. Pozitív a csalódás.

 

A tükrömet megcsinálták, egy egyszerű kontakthiba volt. Anno díszlécet kellett cserélni, mert a gyárban nem jót tettek fel, akkor lett a tükör környéke megbolygatva, abból maradt vissza ez a hiba.

 

Megnéztem a szíjat, kiszerelés előtt rosszabbnak láttam, behajtáskor repedezett volt, de leválásokat illetve azok nyomait nem véltem felfedezni. A célszerszámban már szorult.

 

Csak azt tudom mondani, amit nekem mondtak. Az olajteknőhöz, szűrökhöz, olajhoz stb biztosan nem nyúltak, ezekre rákérdeztem, csavarokról, szimeringekről, egyéb szíjakról nem esett szó, szerintem azokhoz sem. Gondolom vannak "elhasználódási fokozatok" vagy egyéb más "jelek", ami alapján eldöntik, mit kell csinálni. A reggeli dolgok után nem volt kedvem vitatkozni, nem ismerem a belső előírásaikat, örültem, hogy kész az autó.

 

A normaidőket óvatosan kell venni, órabérben dolgoznak, vastagon fog a toll, de biztosan nem egyszerű a történet. Garancia lejárta után márkaszervizbe vinni luxus lesz.

 

Még 3 évig garanciás az autó, legfeljebb legközelebb kicserélik az egész motort.

 

Köszönöm az általad leírtakat, jó tudni, a doksit el fogom olvasni!

 

A most betett szíj állítólag már megint egy módosított szíj, ezzel állítólag már nem lesz probléma, majd meglátjuk. Kérdeztem, ki a beszállító, de ők maguk sem tudják, cikkszám alapján rendelnek, nincsen semmi a szíjon, ami alapján azonosítani tudják.

 

Előzmény: deltastv (45)