loganos Creative Commons License 2024.02.12 0 1 62544

A RX Type D fagyálló az nem G11.
Az autó gyárban vákummal töltik be a hűtőfolyadékot. Ami csak majdnem tökéletes, de nem teljesen. 
Szerviz doksi szerint is járatni kell, 2500as fordulaton, amíg nem kapcsol a hűtő ventilátor. És ha kihűlt, akkor pótolni azt a 2-3 decit.
Az 1.3Tce termosztátról amit bemásoltál, azt én írtam valahol :) Nálad biztos nem az az elrepedés van, az ugyanis hirtelen halál, nagy folyadék veszteséggel.
Kérdés meddig csökken a szint. Ha hideg motornál nem a minimum alatt van, akkor megfelelő. A kiegyenlítő tartály kupakjában van egy szelep. Ott szépen elgőzölgi a felesleget. Tehát ha az a szelep mondjuk épp olyan, hogy csak a minimum közelében bírja tartani a szintet, akkor te hiba öntöd mindig tele, pár száz km után újra ugyan oda csökken a szint. 
De ha éveket olvasol vissza, sokszor volt ez már téma. Nem csak a Duster 2010-es megjelenésekor, de már a 2004-es Logan1-eknél is ez volt. És ezen (is) lett a vita anno a macskával, hogy zárt vagy nyitott e a hűtőrendszer.

Előzmény: saválló (62541)