TudatLan Creative Commons License 2024.02.15 0 0 89508

:-))))

néha űgy tűnik , bnekem, mintha direkt 'szívnád a véremet' ..... de aztán rájövök, hogy nem véletlenül hajlok a szrmélyes kapcsolalóttartásra..... kevésbé félreérthető , illetve, aha felmerül nézetkülönbség, akár fálreértésből vagy félre ....máshogy értelmezésből..... könnyebb tisztázni...

 

 

ennyit az előjátékról ;-)

 

 

kimaradt az előző hsz-omból , hogy a 4 ill. 6 dugós nyereg upgrade alkalmával, tárcsméretet is növeltünk ....

pontosan már nem emlékszem, de valami 320 mm körüli tárcsa került fel....ha jól emléXem, valami német talicska féktárcsája lett feltéve, és esztergályos leszúrta a szélét, erre a 320 körüli méretre...eredetileg vmi 340???  mm-es volt....talán vmi 5ös bmw  vagy vmi ilyesminek lehetett a tárcsája....leht hogy nem ...régen volt ,,..... ez már a távoli múlt....

 

ez a 320 körüli tárcsa is lófütty volt, egyszerűen kicsi a felület és kész

 

a végeén fékszalag lett (ahogy te mondanád, gyémánt darabkák áráért.... )  ezzel már meg lehetett állni.... de komoly pénzért....  nincs ingyen ebéd, illetve majom és banán esete....

 

egy konkétabb példa :

 

volt alfa 156 GTa-m, azon 330as tárcsa volt, 4 dugós brembo nyereggel....simán megfogta a kocsit, pedig én általában tempóról fékeztem ..... 6.fokozatban 7200es fordulatnál kb.260km / h , és elég sokszor kellett------->német limók java 250nél bebólintott.... hihihihihihi

 

bravo hgt-n, 330as tárcsa (nuova deltáé) és 4 dugós fék egyenlő a semmivel fékhatás szmpontjából

 

pedig a bravo jóval könnyebb, mint a 156gta  spórwaggggon

 

igaz , nem olyan gyenge, a picurka fiat, mint a 3179cm3  szívó V6  alfa

 

:D:D:D

 

 

Előzmény: BmS1 (89501)