MyKappa
2024.02.24
|
|
0 0
89548
|
Persze, nagy meló, de mivel nem látom a burkolatoktól 100 százalékos biztossággal még, hogy honnan jön az olaj, ezért muszáj lesz lebontanom majd, ha újra lesz egy kis időm rá - így semmiképp sem maradhat. A kartergáz csak egy verzió az ötletlésnél, de így jobban belegondolva szerintem ha annak lett volna nagyobb a nyomása, akkor jóval könnyebb lett volna a nívópálcát kinyomnia, mint egy helyére beütött szimeringet. Bár az rémlik így utólag, hogy sikerült egy picit (kb 1mm) túlkocogtatnom az elődje poziciójához képest, mert nem figyeltem és a másik cserélt szimeringgel ellentétben ez szabadon van - nincs fix végállása beütéskor. Annyiból jó, hogy most vettem észre a sérült csőszakaszt - nyilván rendbe rakom azt is majd.
Sajnos nincs a méréséhez műszerem, de szinte a leghalvánabb füstöt sem látom - nem, hogy ilyesmit :)) https://www.youtube.com/watch?v=33vAnABcG7o&ab_channel=GaborM
Pedig volt nem egy autóm, amiben azért látványos volt a jelenség már. Minen esetre, ha szétszedés után erre terelődik jobban a gyanú, akkor biztosan jobban beleásom magam - köszönöm is a tippeket! Azért ez nagy motor, pl az A8 D2 6.0 W12-nél mondta valamelyik szakújságíró tesztben, hogy ott már külön komoly kartergáz rendszer volt, mert számításba kelett venni a motor nagysága miatt. |
Előzmény: BmS1 (89543)
|
|