MyKappa Creative Commons License 2024.02.24 0 0 89550

Ez is OFF kicsit:

Tegnap Pesten araszoltam a belvárosban a négyórási dugóban és elkeztem unalmambannézegetni, hogy milyen sok presztizsmárkás SUV coupé lett az elmúlt években a fővárosi utakon. Pont mellettem araszolt egy max 1-2 éves MB talán GLC és megakadt a szemem, hogy milyen nagy és nem egységes hézagok, eltérések a síkoknál  vannak az ajtóknál, lökösöknél. Aztán jött egy szintén újszerű X6 és ott is ezt láttam.

Azért vissza godolva a 1990-es 2000-es években még versengtek a gyártók - főleg a japánok és presztizs márkák, hogy nekik legyenek a legtökéletesebb, legkisebb hézagaik a karosszérián. Amolyan mérőszáma volt az autó összeszerelési minőségének, hiszen nagy darabszámnál kellett biztosítaniuk a minimális méreteltérést. 

Most meg kiad 20-30-40 milliót egy vásárló és ezt kapja? Pár hete pont a Vályi Pista posztolt egy fikázós rövid "ezmegmiez?" videót egy Bentleyben ülve FB-n ugyanilyen témában "hogyan adta le ennyire a mércét a beltéri minősége terén egy ilen patinás gyártó?" - megjegyzéssel. Ezt a f@st kapja az ember (talán) 60-70 millióért?