Igen karbantartott. Ugye elég ritka, hogy szervizekben a fékbetét cserénél csúszkákat is takarítják valamint a mozgó/úszó perselyeket is kenik.
Szóval szorult az egyik oldalon a fék, kiderült annyira belevan rohadva a dugattyú, hogy felújítás kellene (vagy ha kell gyorsa(bb)an az autó akkor csere).
Persze párban cseréljük, a felújított betét dijja nevetséges (kivéve ha a bolt mellett laksz, mert a posta költsége a visszaküldésnek majdnem több mint a betét dij).
Szóval csak apróságok, féknyergek, motortartó bakok, szolenoid szelep, kézifék kapcsoló és máris sikerült idén rákölteni a piaci ár 25 %-át...
Persze mókolhattam volna otthon is, csak ugye Murphy törvénye, hogy ilyenkor félig szétszedett állapotban nem jön ki a csavar, nem elég egyszerű kenés vagy kiderül, hogy mikor elkezded karbantartani, akkor a fél órás munkából lesz fél nap, közben szétszedett állapotban kerülgeted és rohangálsz az alkatrészért.
ok, 2007-es és 202.000 km van benne. Most rászaladt egy komolyabb összeg (amit a leendő vevő nem fizet meg), most kéne eladni és venni egy fiatalabbat és minden indul előlről. Viszont van egy határ amikor már el kell engedni, mert folyamatosan jönnek elő a kopó/fogyó alkatrészes problémák... :(