Csufi15 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 11978

Gyertya kivesz, gyertyaképet ellenőriz, szikrát ellenőriz. Ha szikra nincs gyertyacsere, ha így sincs, a gyújtásrendszer ellenőrzése.(gyertyapipa, vezeték, gyújtótekercs, jeladó, CDI)

Új motornál inkább valami nem kellően meghúzott és fellazult testvezetékre gondolnék.  Összes csatlakozó megmozgatása. Gyujtáskapcsoló? Lerázódott gyertyapipa. Az ülés és a váz közé beszorult vezeték letestel.  

 

 

 

Ha szikra van, kis benya, vagy féktisztító a  hengerbe, indítás. Ha röffen legalább egyet akkor üzemanyagellátási gond (dugulás, benzincsap, karburátor fúvókák)Üzemanyaghiány:

  • Dugulás vizes üzemanyagtól. A karburátor úszóház aljában víz van.  Úszóház alján levő leeresztőcsavart meglazítani, hagyni kifolyni a benzint.  Megvárod mikor már nem folyik. Ekkor nyitott csavar mellet rúgd meg párszor, hogy lásd újra folyik-e a benya. Ha igen akkor a vákumcsap rendesen működik. Csavar visszazár. Gyújtás nélkül 6-8X megrúgni hogy a vákum kinyissa a benzincsapot és újra fetöltődjön az úszóház. Gyújtás ráad, indítózni.
  • Egyéb dugulás. Pl eldugult tűszelep.

 

Lecsúszott vákumvezeték - nem nyit a benzincsap. Vákumvezeték becsípődött a váz és az ülés vagy az ülés alatti rugó közé, mert nincs a vázhoz rögzítve a rögzítőfüllel.  (Mi 2 hete jártunk így. Benzin kifogyott (rossz a visszajelző óránk), tank feltölt, utána nem akart indulni. Ülés ki, vákumcső lehúz a karburátorról, ott injekciós tűvel kis benya befecskendeztünk a karbiba. Indítás-frankó. Vákumcső vissza, ülés vissza. Indítás -indul- megy, húz rendesen, meg közben néha lehörög, és végül megáll, nem indítható újra. Ülés ki és láss csodát a vákumvezetéket a visszahelyezés után nem rögzítettük a vázhoz és becsípődött a váz és az ülés alatti rugó közé. terepviszonyoktól függően hol ment, hol meg nem.)

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: PPSoft (11976)