Zak Creative Commons License 2000.05.16 0 0 37
A Szentendrei utat ismerem, volt nekem is konfliktusom belôle párszor, pl. amikor a vasúti töltés melletti utcából fordul ki három paraszt a Szentedreire befelé (legalább megvárták a zöldet) richtig a középsô sáv közepérôl, majd a szélsôt elfoglalva teljesen. Anyázás, bazmegolás, jó, vége, senkinek nem lett baja, vörös fejjel vezettem hazáig. (Hetente járok csak arra, de mindig van valami.)

De azt magyarázza már meg nekem valaki, hogy az Árpád-hídon mi az öreg ördög kínjáért kell az úton biciklizni, amikor simán fel lehetne menni a korláttal védett, 2 méter széles járdára, ahol rádásul gyalogosok sem járnak? Fôleg délután szuper ez, amikor tele mindhárom sáv, a sárga busz vagy a Kamaz képtelen a forgalom miatt másfél méterrel beljebb húzódni, hogy ne csapja el a tökéletlent, és az egész szélsô sáv araszol a biciklis sebességével. B@ßottul csodálkozna aztán, ha a hullámos úton a csuklósbusz vagy a 22 méteres kamion hátsó tengelyénél belibeg egy métert, aztán 30 tonna összgördülôjével felkeni a korlátra - mert ott a hídon 1 centi menekülési lehetôség sincsen.

Megjött a jó idô, most már minden nap, amikor kocsival jövök be / megyek haza, látok ilyent.