Csüllög Imre Creative Commons License 2024.03.15 0 6 108871

Az a próbálkozás elég harmatgyönge volt, és sokkal jobbat nem is lehet kihozni, amíg a "minek fejleszteni a vasutat, főleg Szeged felé" mentalitás uralkodik.

 

Amúgy Szeged nagyállomástól a nyugatiig kb. 190 km, ha a vonat végig 160-nal menne, az 1 óra 11 perc menetidőt jelentene. Nyilván nem megy végig ennyivel, de szerintem 2-3 megállással is az 1 óra 40 perc menetidő reális lenne. Még mielőtt azzal jönnél, hogy egy ilyen országban, mint ez nem lehetséges ilyen, már nem nyugati országokaban, pl. a cseheknél és a szerbeknél is van olyan, hogy kétvágányú pályán 160-nal mennek vonatok.

 

"csak nagyon sok pénz elköltésével lehet versenyhelyzetbe kerülni"

 

Jelen állás szerint nagyon sok pénz ellopásával nem sikerül versenyhelyzetbe kerülni, de még a lemaradást szinten tartani sem. Közben a pénzköltés mintha szitokszó lenne minálunk, pedig a pénz költésével el lehet érni dolgokat, pl. fejlődést, meg életszínvonalat. 

 

"80 db korszerű új kocsi kb 40 milliárd forint,ehhez 10 új mozdony újabb 40 milliárd forint"

 

A középiskolások jogosítványhoz juttatása többe fog nekünk ennél kerülni. Évente.  Legalább sikerül legyőzni a telekocsi rendszert, és majd üreskocsik járnak a lassuló, elavuló, széteső, kigyulladó, nyáron forró vonatok helyett. 

Előzmény: 1047 005-2 (108866)