AKF996 Creative Commons License 2024.03.22 0 2 108929

"Hogy ne használhassák a roppant drágán kialakított,üzemeltetett közösségi közlekedést?"

 

Ez van, gyorsítani kell a tempót, ebbe pedig Nagykőrös nem fog beleférni. Miért ne használnák attól még, ezért kell az IC-forgalom mellé egy regionális személyvonati rendszer is.

 

"Ez volt az olcsóbb verzió.Jelentős infrastruktúra átalakítás kellett volna."

 

Hát igen, aztán ebből a sok spórolásból lesz az mint esetünkben itt is, hogy érdemi kapacitásbővítést nem jelentett még az a megépített plusz vágány sem a 13km-en, mert még a bekötését sem tudták normálisan megcsinálni.. A 2002-2004-es felújításnak pontosan mekkora részébe is került volna, ha még a 4. vágányba való bekötést is megcsinálták volna a megépült új vágánynak? Inkább bele se fogjanak felújításba, ha csak ilyen megoldások jutnak eszükbe..

 

"Mindkét 100 km/h-val járható nyílt pálya (140-es vonal) rendesen van bekötve a III. vágányba."

 

Pontosan tudod hogy értettem...az új 120-as pályát nem kötötték be a negyedikbe, helyette csinálták ezt a totál értelmetlen átkötést a 100-as pályáján át a harmadikba.. Fantasztikus élmény, ahogy az ötödikről kihaladó hibrid oda-vissza dobálgat egyet a páros oldali váltókörzetben, csak mert ott hiányzik az a pár méternyi egyenes szakasz. Mint ahogy a negyedik vágány sem tudja betölteni azóta sem ezáltal átmenő fővágányi funkcióját, legalább a páros oldal felől, pedig sokat segíthetne már az a pár másodperc is, ha Vmax 40 helyett 80 lenne az egyenesbe állított kihaladón. 

Előzmény: 1047 005-2 (108928)