Hogyne lenne. Mivel vinnéd tovább a vonatokat, a Dunántúlon lassan nem is létező műfajú dízelmozdonnyal?
A te logikáddal - ami azt mondja, hogy egy húszezres város nem érdemel IC kapcsolatot - Nagykanizsára.
amit szó ami szó, nem is igényelne a vonal (ahogyan a 20-as sem).
Ez megint csak önkényes.
Csakhogy a 140-es teljesen más helyzetben van:
Ugyanarról van szó mindkét esetben: legyen-e sűrű közvetlen vonat a fővárosba, vagy sem. Két-három ténylegesen kiszolgálandó város egyik vonalon sem tart el egy önálló és sűrű közvetlen vonatot.
Immáron több mint 40 éve ez az általános tendencia a vidéki Magyarországon
Szatymaz pl. pont jó ellenpélda az általános tendenciára:
http://nepesseg.com/csongrad/szatymaz
Az egész kontinensen nincs talán még egy ilyen hely, ahol ekkora tempóban haladnak a kiépítéssel, üzembehelyezéssel..
Mondjuk én általában a környező kelet-közép európai országokkal szoktam összehasonlítani, nem a Balkán legalsó részével, ami már egyébként is szinte teljesen más világ vasúti szempontból.
Most akkor a Balkán, és Görögország szerinted nem a kontinens része? Az elég nagy ellenmondás, hogy előbb a kontinensre hivatkozol, majd az első cáfolatra azt mondod, hogy nem arra gondoltál, hanem kelet-közép európai országokra.
De akkor maradjunk csak kelet-közép európai országoknál:
Ha már erre hivatkoztál, szedd össze, hogy áll az ETCS kiépítés az ide országokban.
Semmi, de szó szerint semmi nem garantálja ezt.
Akkor tehát megint ott tartunk, hogy a 120-as forgalma sem a felújítástól lett nagyobb, hanem a fennálló igényektől.
Két egymásnak ellentmondó álláspontot hangoztatsz a két vonal tekintetében.
Az egyikben azt állítod, hogy csak az infrastruktúrafejlesztéstől nőni tud egy vonal forgalma, a másikban pedig tagadod, hogy egy infrastruktúrafejlesztéstől nőni tud egy vonal forgalma.