Fizolti Creative Commons License 2024.03.29 -1 0 108981

És ki beszél itt menentrendi koncepcióról? Vonali-környezeti adottságokról van szó.

 

Arról van szó, hogy az adottságok alapján minek van értelme. 

 

Szatymaz: Az általad emlegetett általános tendenciával szembemegy. 

 

Hiszem, ha látom.

 

Akkor lássad. Mostanában ment-megy üzembe az ETCS sok szakaszon. 

 

ó, ha nem elég két környező, abszolút hasonló helyzetből induló ország

 

Még mindig ott tartunk, hogy Te tettél egy állítást:

Az egész kontinensen nincs talán még egy ilyen hely

 

Vagyis nem EU, nem Kelet-Közép Európa, nem két - szerinted - hasonló helyzetből induló ország, hanem a kontinens. 

 

Ausztriával, Romániával vagy épp Szerbiával összehasonlítani ezeket

 

A te felvetésed. De ott van akkor Horvátország, Szlovénia, Balti államok, Lengyelország, és akkor még nem is mentünk messzire. 

 

miért kellene egyik alapján a másikon is annak bekövetkeznie?

 

Te állítottál olyat, hogy az egyik vonalon ezért nőtt a forgalom. 

Gyakorlatilag azt mondod, hogy volt egy igény, amit nem tudott lefedni a vonal. Ugyanez legalább ilyen mértékben igaz a 150-es felújítás előtti állapotára is. Mindeközben a 120-as továbbra sincs kész, és a felújítás után is marad benne szűk keresztmetszet. 

 

Továbbá te érvelsz a 140-esre tervezett projekt ellen, amit még akkor kezdtek tervezni, amikor nem volt tervben pl. a szegedi autógyár. A másik oldalon te érvelsz a 150-es vonali projekt jelen formában történő megvalósítása ellen, arra hivatkozva, hogy jelenleg nincs rá igény. 

Előzmény: AKF996 (108980)