És ki beszél itt menentrendi koncepcióról? Vonali-környezeti adottságokról van szó.
Arról van szó, hogy az adottságok alapján minek van értelme.
Szatymaz: Az általad emlegetett általános tendenciával szembemegy.
Hiszem, ha látom.
Akkor lássad. Mostanában ment-megy üzembe az ETCS sok szakaszon.
ó, ha nem elég két környező, abszolút hasonló helyzetből induló ország
Még mindig ott tartunk, hogy Te tettél egy állítást:
Az egész kontinensen nincs talán még egy ilyen hely
Vagyis nem EU, nem Kelet-Közép Európa, nem két - szerinted - hasonló helyzetből induló ország, hanem a kontinens.
Ausztriával, Romániával vagy épp Szerbiával összehasonlítani ezeket
A te felvetésed. De ott van akkor Horvátország, Szlovénia, Balti államok, Lengyelország, és akkor még nem is mentünk messzire.
miért kellene egyik alapján a másikon is annak bekövetkeznie?
Te állítottál olyat, hogy az egyik vonalon ezért nőtt a forgalom.
Gyakorlatilag azt mondod, hogy volt egy igény, amit nem tudott lefedni a vonal. Ugyanez legalább ilyen mértékben igaz a 150-es felújítás előtti állapotára is. Mindeközben a 120-as továbbra sincs kész, és a felújítás után is marad benne szűk keresztmetszet.
Továbbá te érvelsz a 140-esre tervezett projekt ellen, amit még akkor kezdtek tervezni, amikor nem volt tervben pl. a szegedi autógyár. A másik oldalon te érvelsz a 150-es vonali projekt jelen formában történő megvalósítása ellen, arra hivatkozva, hogy jelenleg nincs rá igény.