AC Doctor Kit megerkezett, van benne 2db palack egyenkent 170g gazzal.
A cso amit mellekelt az szerintem R134 csatlakozashoz valo (full kek csatlakozo van rajta), mert volt mellekelve egy konverter (az viszont sargarez vagy bronz) az R1234yf alacsony nyomasu agahoz.
Amikor radugtam a jaro motornal az alacsony nyomasu agra, akkor a manometer ki sem mozdult. Le is allitottam, hogy hibat keressek, erre elkezdett emelkedni. Felment vagy 20 PSI-re.
Azaz az alacsony nyomasu agon nagyon alacsony volt a nyomas menet kozben. A magas nyomasu agon meg 6 bart mert az OBD eleven.
Aztan ujra beinditottam az autot, kinyitottam az ajtokat, es elkezdtem perforalni a flakont a racsavart szeleppel.
Majd engedtem egy kis gazt, ereztem ahogy hul kicsit a palack a kezemben.
Szepen felment 50 PSI-re - ekkor a kezdeti 6 bar helyett mar 12,4 bart mutatott az ODB eleven altal hasznalt nyomas erzekelo (ami a magas nyomasu koron van).
A feloldalas hutes elkezdett csokkenni, majd 5-10 perc utan mar egyforma homersekletet mutatott az OBD eleven minden letezo agon.
Leallitottam az autot, hogy nezzem merre mozdul a nyomas. Felment 60 PSI-re, majd megallapodott 45 korul. Igy beinditottam es adtam meg egy kicsit neki.
Az OBD eleven altal mutatott hofokok elternek a valos hofokoktol, OBD eleven a bal/jobb oldalra 6-7 fok koruli hofokot mutat, egy infras/lezeres homerovel belemerve a bal es jobb oldali kifuvokba mar 2,5-3,5 fokot merek. Igy szerintem sikeres volt a mutatvany. Az egyik flakonnak kb a harmada fogyott el - nem akarom letekerni a racsavart szelepet csak a sulyt megmerendo. A masik pedig meg mindig meg van.
A vege is 40-45 PSI lett az alacsony nyomasu agon, nem akarom tul tolteni. A hutessel elegedett vagyok 3 fok a kulso 20 fokos levegot beszivva teljesen jo ertek.
Ha valamit nem jol csinaltam, akkor szivesen fogadom a kritikakat.