Rrobi Creative Commons License 2024.04.10 0 0 28045

Találtam még egy olajnyomás kapcsolót, az is ott van az olajhűtő/szűrő házon, kicsit arráb. Az a Bárdi szerinti adatok alapján 2 bar-on kapcsol.

 

Itt a szabályzó, ami valószínűleg kapcsoló, mert PWM-el vezérelve egy ponton inkább nyitott, visszább véve a jelet, pedig kattanva visszazárt.

 

 

 

Máshol írták, hogy az olajszívó kosár és az olajszivattyú közti o-gyűrű vagy ajakos tömítés felkeményedése is gond lehet, hogy indításkor lassabban jön meg a nyomás.

Van rá kiváltó szett:
https://tafmet.pl/english/repair-sets/959-uszczelka-smoka-pompy-oleju-opel-insignia-zafira-astra-20-cdti-suzuki-sx4-saab-9-5-20-ttid-5902553474398.html?fbclid=IwAR0nIQA0_gd-mG-nlWdgI_F2Hw4PZOWqAEgYw6R24ojtiWlLltagrOzZ5XA_aem_AU4_OKEtLH-cnXTlGgVkCNlvV_GsqMIrB9xkDl0R1TB9WLXQqX5COrTMGoHJumYYuQwF272FoKr8Qj9WnLCu_FGR

 

Előzmény: Rrobi (28044)