FeZ_ Creative Commons License 2024.04.15 0 0 71421

Az általános tapasztalatom az, hogy az utángyártott gátlók gyártmánytól függetlenül elég gyengék a gyáriakhoz képest. Egy példa, ami miatt nagyon idegesített: ha átmentem egy fekvőrendőrön egy picit is nagyobb tempóval mint a vánszorgás, akkor - nem tudom jobban leírni - kirúgtak a kerekei az autónak, mint amikor nem elég a csillapítása egy gátlónak. Ezt a gyári gátlókkal nem csinálta. Felhívtam a Kárászy-nál egy barátomat, mondta, hogy általános megkeresés náluk, hogy tudnak-e erősíteni egy adott gátlón - és mindegyik utángyártott volt. 

Azt sajnos így nem tudom megmondani mennyire kell rugóznia a hátuljának, mert volt többféle torziós rúd mérettel szerelve, nyilván a vékonyabbal/gyengébbel jobban libeg a hátulja. A híd terpesztése önmagában nem kell, hogy gyengítse a torziókat, az idő azonban szokta. ;-) 

Lehet cserélni csak torziós rugót külön is, ha kell, nekem a Partneremben az egyik eltört, és újra cseréltem. Jó, nem egy kacagás a cseréje, de megoldható. 

Előzmény: Doro66 (71420)