Tényleg elbeszélünk 1más mellett.... :-DDD
Bááááár, néha? van 1 olyan érzésem, a magad módján, Te is 'provokálsz' = életben tartod a közösséget (ezt maXimálisan pozitiv értelemben írom)
.... írtam 1 jó hosszú hsz-t, az írás vége felé kiléptetett a zindex.... ment a lecsóba az egész ... :-(
....röviden:
SoXor, úgy tűnik, direkt értesz félre...ami nem feltétlenül kritika akar lenni, inkább, csak észrevétel...
Tehát: kérlek, ne a high-end és a low-end gumit hasonlítsd össze, én nem erre utaltam. Ott persze hogy vannak / lehetnek ,szignifikáns különbségek.
Talán így érthetőbb: 225/45 R17 méret, Goodyear F1 assymetric ---- ez egy jó kompromisszum a mindennapokra
Ugyanez a méret, Barum Bravuris 5H ----- ez is vállalható. Olcsóbb, mint az anyacég (ContiTeves Ag) gumija, de még nem potenciális tömeggyilkos az,aki ilyet (barum) feltetet a kocsijára. Pedug hosszabbb a fékut és az akvaplanning is hamarabb (alacsonyabb sebességnél) jelentkezik.
Lehet újdonság lesz az info, de időnként szoktam a nemzetközi sajtót (elektronikus és papir alapu is) tanulmányozni.... járműiparral kapcsolatban.... vannak bennük ?objektiv? tesztek....
;-)
Toyotás kollégának race-wait M. (részvétem)
Yapán szekérre gumi : https://www.yokohamatire.com/tires/advan-neova-ad09
???
:-)
Esőben például a cápás gumi (amig uj a minta....magasabb a profil az átlagnál)
https://www.tyreseeker.co.uk/products/uniroyal-rainsport-5
én a 3ast használtam a bravon, tényleg jobb volt akkor, esőben, a legtöbb mislájn meg conti guminál...
M0 ---szakadó eső ----rendőr oktávia felúszott előttem a szakadó esőben, és kb. 5-8 km/h val többnél ,még tudtam írányítani... persze, más kocsi, más futómű stb....oktávián 225/45 volt , nekem 205/40 .... uniroyal rainsport 3 , mindkét kocsin
Miben tévedtem?
"... egyébként is tévedéssel indítottad korán a napot. ..."
Grazie.