Az mitől szoftver hiba, hogy valaki ráköt az USB-re egy olyan eszközt, ami leszívja a fejegység belső tápegységét, és tűzforróvá válik ez külső vacak?
Külön le van írva a használatiban - az enyében biztos -, hogy az USB csatkozón max 1A áram folyhat át.
A kavarodás akkor van, amikor valaki egy sima USB/USB-C kábelt használ, és olyan eszköz van a C végén, aminek a fogyasztása bőven több lehet, mint 1A! Erre a sima USB általában nincs felkészítve sehol a világon, nem csak a VAG vackaiban.
A leírt esetben a hülyeségvédelem működött, mert 15 perc után magához tért a cucc, ugyanis a beépített hővédelem megvárta, amíg visszahűl a cucc belseje, és akkor hagyta magát újra bekapcsolni. Mit kellett volna tennie? Megvárni, amíg felforr benne minden?
Sajnos ésszel kell ezekhez bármilyen külső perifériát csatlakoztatni, és az USB-ről pl. nem kell elvárni, hogy feltöltsön egy telefont. Arra ott a szivargyűjtós adapter, vagy az újabb verdákben az erre dedikált csatlakozás.
Amúgy azt sem értem, miért kell külső SD kértya olvasó? Az én 2014-es Octáviámban is van beépített. Pont egy mai, modern, ráadásul drágább kocsiból pont ez hiányzik?