Csonki Creative Commons License 2024.04.18 0 0 37186

Nem itt kiszedtem a hèzagolókat, hèzagolva úgy volt hogy kb 0.1-0.2mm foghèzag volt ahogy kell, a tengely se lötyögött. A csavar vagy eredeti vagy nem, rèz volt benne, de a csavar ès a villa furata is kopva van, ezèrt újat csinálok. Hőkezelni nem fogom, mivel csak a fogas ív van, gondolom indukciósan, ezèrt is nem kemèny a fogaskerèk közepe. Kapott egy kis heggesztèst kazamasszal, de csak ahol kopva van a reteszelő rèsz, ès kimartam 08 as új maróval, így most teljesen jónak tűnik. A fogaskerèken a fogak meg teljesen èpek, ezèrt se akarom cserèlni a fogaskerekeket. De ha már így szètszedtem akkor a váltó rúdja is kap kis átalakítást, szelepszár szimeringet, meg a hajtás vègènèl csak egy szimering van abba úgy elfèr kettő hogy tovább esztergálom a perselyt plusz mèg a bronz perselybe is 3 mm et beljebb megyek így elfèr dupla szimering,mert a gyári 1 szimering meg o gyűrűt kevèsnek tartom, a kihajtó tengely is kopott, viszont elèg jól fut, azt heggeszteni nem akarom nehogy görbüljön, viszont leszedem a külselyèt pár mm et ès kap rá egy pontos perselyt