Ormoz Creative Commons License 2024.04.21 0 0 45279

Ez jó nagy élmény lehetett

Mindig felemelő látni malév gépet persze már csak képen van mód..

Mint a vizz airos topicba írtam, nem volt nyereséges igazán sose a cég, Magyarországon állami cég nem tud nyereséges lenni hosszú távon.Nagyapam is ezeket mondta anno.Noha sosem utaztam malév gépen , és nem is vonz túlzottan a repülés, inkább a céges oldala érdekel. Mint a busztárságoknak is mindig érfekelt a pénzügyi vonala.

Gyurcsány nem egyetlen oka a malév megszűntének,előtte is durván veszteségekkel küzdött.Őt elmeszelni ezért nem ildomos, hacsak azért nem mert eladta .Nem legyen állami kézben.Ez volt valamelyik politikus mottója.

Mivel a malév is tömegközlekedési szolgaltató, egyúttal a politika jatékszere volt .Ez a volanoknal is így van.

2012. Február 3 an a cég megszűntekor reggel hallottam a csőd hírét.Mar akkor megrázott ahogy az is gondolkodóba ejtett hogy hány magyar cég nagy vállalat jut ilyen helyzetbe?volt egy ikarusunk, 2003 ban megszűnt, közel 73 év utan.( Ha jól számolom) A malév szintén nagy utat,hosszú karriert, 66 évet járt be, ez óriási idő.Büszkék lehetünk rá.Ahogy persze az ikarusra is.Bar ez itt OFf.

Jobb országban reménykedhetnénk új malévban de mivel mi nem éppen ide tartozunk, így vajmi kevés esélyét látom annak hogy lesz .Meg nem is tudnánk hosszabb távon fenntartani ha ösdzejönne valami csoda folytán valakinek.Lölő biztos tudna csinálni egyet,a neve: Lölév lenne.Ő tudna finanszírozni..

Na agyő.

 

Előzmény: Mandras61 (45278)