kiggyo Creative Commons License 2024.04.25 0 0 50712

Jelenleg a 12S modulokból kötöttem párhuzamosan 3-at, de van a polcon még kettő.

A dolog hátránya hogy a max feszkó alacsonyabb mint ólomakksival, 49.2V (4.1V/celláig töltöm a 4.2 helyett), 40V-ig merítem (3.3V/cella, a 2.7 minimum helyett), így 130Ah jön ki a pakkból a névleges 180Ah helyett.

 

Az eredeti ólomakksiról kicsit magasabbak lennének a feszkók de az jobban konyul is terhelés hatására.

 

Az akksik ugye 2014-esek BMS nincs csak figyelem a feszkót, néhány századon belül vannak úgy hogy az elmúlt pár évben közel 10ekm-t beletekertem ezekbe az akksikba a kis piros JDM mopedautóban, és sohasem balanszíroztam. 

Azért ez nem az aliexpresszes kategória...

 

Ez egyelőre egy tesztüzem, ha így marad ezzel a motorral akkor lehet kötök vele sorban 1-2 cellát. 

De inkább valószínű hogy a JDM-ből átrakom a motort is, és 72V-osra alakítom ezt is.

 

Amúgy jól fogyaszt, 9.5kWh körül 100-on, brutál mód rekuperál (8-9kW-al), fék nem is kell, pedig sima SEPEX motoros. A gond a szénkefe és hogy tartósan 7-8kW amit lead, ebben azért az IPM motorom jobb, az a dupláját tudja folyamatosban. Induláskor ez is 13kW, de csak pár másodpercig.

 

Napelem is van a tetején, most is épp töltődik a cég előtt, gyűjti a km-eket.

 

Szeretjük amúgy, extrém ronda de ügyes szerkezet. A Maruti futóműnek köszönhetően nem olyan gönye mint a mopedautók, minden van hozzá fillérekért, ki is cseréltem mindent ami mozog.

A gyári főfékhenger 14eFt és hasonló összegek, szóval nem válogattam mi jó és mi nem.

Előzmény: WooDoo (50709)