ívfény Creative Commons License 2024.04.25 -1 0 50715

na, jo!, szerintem a 2,2 -es tiltás, már odaver a cellának, degradácios tekintetben! még a 2,5 is, én nem szoktam engedni, 3 alá merűlni egyik fajta cellámat sem!,hacsak nem éppen a sarkon vagyok és, még haza akarnék jutni! ,az egyik kocsimban az én bms-em egy gagyi szar, csak kapcsoloként használom, vésszükség esetére. de, 2,5-nél vág be a kimenetének és ez vasfoszfátos bms.  3 volt alatt amúgysem jönne már ki sok belőlük!, sem a liio-nosokbol, sem a vasfoszfátbol! kár is nyüstölni!  az már inkább a gyilkosság kategoria mindegyiknél a cellákra nézve? a lényeg, hogy, a két fajta cellát amiket emlitettem, közel azonos, értékre érdemes meriteni, de az indulo cellafeszek feltöltve, messze nem azonosak! ugyanannyi cellát nézve, így, kézzel foghatoan, kisebbek a feszültség változások, egy pakk lemeritésekor! és, motor erőben is igen szépen érezhetőek!mondok példát! a motoromban 14p, 10s liion cellák, szinte ugyanazon a végfeszen üzemelnek, mint a 16p, vasfoszfátok, de lemerűlten, már joval másabb feszek jelennek meg a kimeneteiken! liion-57,4 volt, 4,1-re töltve, a vasfoszfát, pedig, 57,4 volt 3,6-ra töltve, lemerűlve pedig, liion-42 volt a vasfoszfát pedig, 48 volt!, egyszerű kérdés!!, na? melyik cellatipussal, fog, a 3 voltig lemerűlt pakk, dinamikusan közlekedni mégis?? és, akkor mindezt megspékelve!, a vasfoszfát fesze, nagyon sokáig, sokkal jobban tartja az értéket, merüléskor! a liion, pedig szinte lineárisan merűl, a sokkal hamarabb érzem a motorerő csökkenését, mint a vasfoszfátnál, irtam is lejjebb, a vasfoszfát, a kb 3 voltos cellafeszig, kb 10%-os motorerő hanyatlást produkál, ellentétben a liio-nossal szemben...

Előzmény: XANTIi (50714)