Szia!
Még mindig küzdünk a M.Colt 2007évi klima beizgatáasával....
Elözmények kb ,karambolos volt rendesen., de rendesen meglett csinálva ..,lehet hogy elötte se müködött a klima , nem tudni biztosat..,
PWM vezérlésű a kompresszor., ami biztos az , hogy nem kap vezérlést a szelep., ..,direkt a motorvezérlőből jönne a vezérlése., ..,de már ott sincs jel!!! +15 megvan!! (ami egyébbként jónak látszik --kb 12.Ohm)
Jó donor autóról kompresszor, nyomáskapcsoló már átlett probálva., nagy valószinüséggel vezeték folymatossági hiba sincs., hütőventillátor elindul.
stb...
A klimatesztelőd "szimulálva"..,ez lett csinálva :
Lekötve a mágneszelepet a hálózati oldalró., direkt meghajtva a mágnesszelep egy állitható kitöltésü PWM szimulátorral., De igy sem indul el a hütés.., pl 40%-70% közt álltgatva..,A mintának vettn Hella teszterjén a 40% a gyenge , a 70% az erős hidegnek felel meg...
Ha Te egy müködő nyomásviszonyú, üzemképes klimára stb rácsatlakozol a tesztereddel , akkor annak rendesen hüteni stb kell???
Elméletileg .,bennthagyva a testered az autóban ., megfelelő hidegre ráállitva .,kitudnád vele váltani pl egy hibás motorvezérllő miatt nem müködő klimavezérlést???
Egy baráti kolléga érintett a klimaproblémában., mert egyébbként már régesrég elengedtük volna..., annyi volt a gyötrődés idáig...
Most még egy másik klimásnak megmutatja---ha nem történik csoda., szivesen irnék privátban.., most látom hogy "csak egy ugrás a Sugár".., talán még emlékszel a reklámszövegre...
üdv C.