Szia!
Gyanítom, hogy a műanyag elöregedett, ha 2015-ös gyártású.... Ebben az esetben viszont -én- nem is használnám el. ( és valószínűleg nem is svájci)
Semmi kiugró nincs a Midland olajban https://www.midland.ch/en/products/motorcycle-2-cycle. A 142-es viszkozitási indexe átlagos, a 70C fokos lobbanáspont picit alacsony, ha léghűtéses fűkaszába, vagy ( nagyobb ccm) láncfűrészbe tennéd. A gyári Stihl HP super olaj ( A valódi észterbázisű Stihl HP ultrát leszámítva, annak 216 C fok) valahol 75 C fokos lobbanásponttal rendelkezik a Husqvarn LS+, XP pedig 90-95 C fok körüli. ( kisebb hűtőbordái vannak)
A Favorit egy csomagoló cég, https://www.favorit.hu/termek/favorit-2t-full-synth-1l-ff1sfl2t5013 ennek is van MOL-os megfelelője. A Favorit logója alatt fut, tehát ez is csak egy csomagolt olaj, így a doboza se eredeti szerintem. Az olaj még attól lehet eredeti.
2T vonalon ( robogó, láncfűrész, fűkasza) merem bátran ajánlani az Elf moto2 tech olajat, amatőr korosszosok, Simson verseny szakosztály, rengeteg kisgép és robogó felhasználó nagy elégedettséggel használja.
https://www.finol.ie/wp-content/uploads/2017/04/ELF_MOTO_2_TECH_Engine_Oil.pdf Ennek picit magasabb, 108 C fokos a lobbanáspontja, ezzel az olajjal használt bármilyen gép megragadásáról még nem hallottam, nem tudok. Nem drága, kb 3.500 Ft.
Picivel drágábban 4.000 Ft körül a Motul 710 https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/710_2T_en_FR_motul_20210312.pdf amit ajánlok, annak már 154 C fokos a lobbanáspontja, impozáns, 148-as viszk. indexe van és a 100C fokon mért kinematikai viszkozitása is 11 cSt, tehát nem vékony az olajfilm réteg. ( általában 8-9 cSt szokott lenni)
Kipróbált, ezzel is kiégnek a( kisgép, robogó) kipufogók nem hagynak olajsarat. A Motul800-ról szoktak visszalépni a krosszosok erre, ha a power szelep letaknyosodik, mert nem ég el az olaj.
Mindkettő szépen színez, a füst illatosított, nem büdös, nem csípi a szemed. Ez a gyári S-H, vagy pl. MOL olajokról nem mondható el.