sooty Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89743

Elhiszem, h nélkülözhetetlen. Millió infó van benne amire az ember sok sok idő alatt jönne csak rá magától, márha rájönne. Az idő meg ugye kb a legdrágább mostanság. 

Én a multiecuscanre előfizettem, azért a thesiseknél az hasznos. De pl a 166 légzsák hibáját is az előfizetett verzióval tudtam törölni. Megvan hozzá a 4 színes adapter is. 

Az autodatára egy hónap próba verzióra előfizettem, kipróbáltam, de ugye ahogy mondod is, gyér az olasz felhozatal. Az 1.9D punto vezérlés pl. nincs benne, mindenáron a JTD vezérlését hozza, pedig nem is hasonlít. Kicsit olyannak érzem, hogy csináltak egy rajzot, és azt hozzák majdnem mindenre. 

Egyszer a suzuki sportmotoromat kellett szétszednem, megvolt hozzá a gyári javítási könyv. Aki lát, az össze tudja belőle rakni az egész blokkot. Nem baj, ha nem beszél külföldiül. Aztán egyszer a Gilerámat is szét kellett borítani, de bátor voltam, mert ahhoz is megvolt a gyári leírás. Hát nem csalódtam az olaszokban! Rajzon egy marék alkatrész, és onnan egy nyil a motorblokk irányába, jelezve, hogy az bizony oda való mind. Mondjuk erre magamtól is rájöttem, de egy kicsit pontosabb instrukció sok időt spórolt volna. 

Szóval az autodata igy nem lett előfizetve. Ha szerelünk is többnyire olajcsere, fék és futómű. Nagyobb dolgokba csak a saját állományon belül megyünk bele. (mondjuk most rakunk össze egy balcancar targonca blokkot kosárból)

Hál istennek minden időnket leköt a homokszórás és az ipari festés. Még annyi időnk sincs, h az autófényezést gyakoroljuk. 

Az állomány pedig mostmár tetemes:

164, 166, kappa tds, kappa jtd, thesis 2.4benzin 2db, thesis 3.0 v6, 

ezen kívül akad itt egy frontera, és természetesen a micra. (lassan vezérmű lánc cserés, így 280ezernél, mivel még a gyári van benne)

Motorból pedig egy Aprilia és egy gilera.

 

Előzmény: BmS1 (89742)