Econell99 Creative Commons License 2024.04.30 -2 1 19358

Meg is van.

 

Igazából logikus is, a (többnyire) rövidtávú nyírteleki járatokra jobb az MAN csuklós, amin több állóhely van a kb. azonos számú ülőhely mellé. Ha logikusan nézem az ibrányi AALC-826 helyett is logikusabb lenne mondjuk egy csere az egyik kisvárdai vagy fehérgyarmati csuklós MAN-re. És akkor nem kéne másik csuklósoknak be-be ugrania ibrányi járatokra reggel meg délután, hanem tudná vinni őket az az egy (a 14:40-es járatot kivéve, arra kellene továbbra is beugrós)

 

Mondjuk egyébként sem értem, hogy az NWX-307, 308, 309-nek (de a a többi NWX-esnek se nagy szám) miért ilyen semmilyen fordái vannak. Pedig igény lenne csuklós járatokra. Vagy ennyire kímélik őket?

Előzmény: Fehértó (19357)