DKori86 Creative Commons License 2024.05.02 0 1 19144

Igen, talán a BoosterJetnél én se aggódnék miatta, de azért nem baj, hogy a K14C-ből kimaradt (a K14D-ben már van...). Valóban a régebbi szívó Suzukik is EGR-esek, azért ezekkel messze nem annyi a nyűg, mint egy dízelben...DE: apum volt SX4ében már kellett EGR-t cserélni (bár lehet egy takarítás elég lett volna, csak nem nálam volt az autó diagnózison :( ), anyum szürke vasaló Swiftjén (2006os 1.5 VVT) és a feleségem 2008as 1.3-asán is kellett már takarítani. A miénk konkrétan azt csinálta, hogy egyszer Tesco parkolóból induláskor feleségemnek csak tekert tekert de bem indult...aztán pár perc múlva fulladva nagy nehezen. Hazajött, diagoltam (az autót is :P ), betárolta az EGR hibát. Otthon is nehezen indult, lehúztam az EGR csatit > pöcc-röff, de emelgette az alapjáratot. Megrendeltem a gyári SGP EGR tömítéskészletet hozzá valami 2000Ft-ért, szétszedtem alaposan kitakarítottam (elvileg hideg zsíroldó is jó, én egrtisztító folyadékot használtam...), másnap száradás után összeraktam az új tömítésekkel, azóta (lassan 4 éve) hibamentes. :) Szóval nem nagy ügy (talán egy közvetlem befecsis turbósnál már igen...), de azért na. :)

Előzmény: BXtwelve (19143)