1190-es vonalat tegnaptól visszavágták Hévíz-Balatonfüred közé (logikusabb lenne 1808 alatt futtatni a csonka járatokat, de ez már részletkérdés)
SEF-388 végzi a két csonka járatpárt. Ez logikus, szépen kijön a két járatpár egy fordára.
Na de... izgalmas kérdés volt, mi lesz a keszthelyi üzem két másik budapesti járatával, amik eddig a 1190-nel forogtak össze? Ugye RLT-918 volt a másik, félig 1190-es kocsi, ami ma az alábbi járatokon szerepelt:
- reggeli csúcsban Keszthely-Rezi-Keszthely
- 10:40 Keszthely-Tapolca-Veszprém-Budapest (érk. 14:35)
14:35 után viszont nem jött vissza Budapestről! Az összes Bp-Székesfehérvár, és Bp-Veszprém-bármi járaton volt bejelentkezve kocsi, de egyik sem az RLT-918 volt... és nem nyelte el a föld Népligetben, mert tegnap délelőtt is 10:40-kor ment fel, és akkor sem láttam visszafelé jönni.