DKori86
2024.05.02
|
|
0 0
19146
|
Valószónűleg itt lehet a kutya elásva (na meg abból amit Te is írsz ott, hogy egy dolog, hogy az EGR kormolódik és baxaxik/tönkremegy - szvsz nem annyira ördöglakat már a legtöbb esetben a szerelése/tisztítása, lásd., illetve a komplett EGR csere is egy tűrhető összeg, nem anyagi csőd, persze ha nem 50ezrenként kotlik meg hanem bőven 100+onként... - szóval közvetlen befecsinél mégérdekesebb, hogy az EGR-el visszaküldve a kipugázt, mit és mennyire ver tele plusz korommal/koxxal > szvsz ez a nagyobb baj, nem az, hogy az EGR nem örökélet).
(a MultiJet dízel OFF-omban is minden második olajcsere alkalmával preventív jelleggel megy az EGR, MAP és MAF szenzor tisztítás....köszöni jól vannak :) ). |
Előzmény: BXtwelve (19145)
|
|