Logofet Creative Commons License 2024.05.04 0 3 1293550

Mondjuk szokás szerint elég gyenge cikk, a Mekdönci esetben ugye 2013-18 közt folyamatosan csökkent az árbevétel, 2019-ben egy árnyalatnyival nőtt, aztán 2020-ban az ismert okok miatt beszakadt, a következő évben az alacsony bázisról nyilván nagyot nőtt, 2022-ben nagyjából stagnált, 2023-ban megint nőtt kb. 10%-kal, vagyis pont ahhoz a növekedéshez hasonlítani fanyalogva a 2024 első negyedévi növekedést, hát izé...

 

A Starbucks esetében egész más a növekedési pálya, nekik van okuk az aggodalomra,  bár az Észak-amerikai forgalmuk nem csökkent, az üzemi eredményük pedig ott nőtt is, a nemzetközi divízióval van baj, amiben Kína szerepe nem elhanyagolható.  BTW: Szerintem a Starbucks az maga a túlárazott fosch, egy számomra nehezen értelmezhető retail stratégiával. 

Előzmény: Gabika(nem értelmiségi) (1293540)