Így van...
Sőt, simsonnal
Németből Törökország át
Egyenlítő alá Gibraltárnál vissza...
Németbe....
https://youtu.be/Jo2fens7sj0?si=dnYfbPD73KJTT57S
Sőt, most ezt kb. Ezt utat járják Babettával
jelenleg Nyugat felé ...
S vannak akinek az a túra, hogy pályán
letudja a bő 800-1500 km,
kerül 100- 150 km ert, (-ért).
Van aki ott alszik, de ez is ritka.
Vannak ismerősök, aki reggel 6 kor indul,
megkerüli a Mecseket, Vagy elmegy Pilisbe,
de már 17-18- ra itthon van,
s nem áll meg sehol, max tankolni,
vagy úti batyujábòl enni valamit.
S megint vannak
akik csak Ausztria, Szlovákia,
Szlovénia és Itália jatszik, de úgy,
hogy utánfutón a nagy motor,
asszonnyal, kocsival...
Persze, ők néhány napra mennek ilyenkor.
Kint mennek szűk, kb 200 km, aztán futó, s haza.
S így van 1500- 2000 km s nagyobb motoros túra.
(Számomra ez 200 km.)
S volt olyan ismerős is,
aki Spanyol és Madeira területre mentek repülőn,
meg hajón (motor is) s meg akart arról győzni,
hogy 12- és 15 ezer Km- es motoros túrát csinált...
Miközben talán jó ha összesen
180-250 km kerültek Ibériai fennhatóságában...
A többi repülőgépen meg hajón ülve töltötték....
Szerintem az a valódi motoros túratáv,
amit valóban motort vezetve töltöd.
S igen volt olyan motoros ismerős is,
hogy 2-3 órán belül le akart, s elment pályán,
chopperrel sok- sok alkalommal
130- 150 km/h átlaggal..
Mert Neki meg az volt a fontos,
hogy délután 5-6 sátor, s az első sorokban,
részeg legyen mihamarább,
("7 -re, már csápolni, hányni akarok")
s másnapossan, vagy aznapossan
vissza u.i. dolgozni..
De azonkívül még soha nem ment
máshová sem országút,
sem városban nem hajlandó motorra ülni...
S ismertem olyanokat is, hogy csak terepen mentek,
Dunáig, vagy Mátra lábáig,
avagy első esés,
Vagy nagyobb motorkárig, defektig...
Aztán sátor, vadkemping,
s vissza másnap ..
Végülis mindegy, hogy mivel mész, mennyit,
s ezt gyakran a ráfordított idő függvénye.
Részemről
Szeretek utazni, szeretek bòklászni,
Viszont jó az is, ha kerül az ember...
Viszont furcsa, hogy a pályát
bő 50 km után megunom.
Ezért, meg hogy egyedül vok a gépen,
s szeretek kis utakon lassan túrázni,
elég a kicsi.
De mivel ilyen vagyok,
több szabadidőt igényel a motorozás,
S viszont jobban kikapcsol is.
De ennek ellenére elismerem mások
motoros túráját stílusát,
motorját ... Teljesítményet.
De mint idő, túra felszerelés, táv,
kényelem, sebesség, utas, stb.
Nem kicsit befolyásolja hogy
Kinek mi,milyen motor az ideális.
S azt hogy meglássuk
-a saját világunk túl-,
hogy kinek mi a jó?
Na, azért nehéz,
önmagunk túl jót látni,
Segíteni....
(Szerintem nem a motor mérete,
cm3 adja meg a motoros " nagyságát")
De ezért is széles az országút!
Sokfélék Vagyunk! 😉☺️