local75 Creative Commons License 2024.05.04 -2 2 1209

"A negatív reklám is reklám"

Igen ezt gyakran mondják, csak hosszú távon nem kifizetődő, ha nem csak a gondolkodásra képtelen nézőket / vevőket célozzák meg.

 

1. Gondoljunk csak arra, hogy az Alza mennyire megkeseríti a nézők életét. Ezek után, akinek van egy csöpp esze, elkerüli a az Alzát mint a pestist. Mert ilyen reklámot vevőbarát áruház nem csinál. És ha egy kicsit utánaolvas az ember sok sztorit találhat, mekkora szemétségekre képes az Alza.

 

2. Balogh Leventének is jól jött a negatív reklám? Hát nem. Pont azért nem mert hiú, és mert személyes brand-et akar felépíteni. Máshogy nézek ezután rá? Igen.

Ha befektetőt keresek, biztos hogy nem ő lesz az akit megkeresek az ötletemmel.

 

3. Az RTL-nek is jó a negatív reklám? Hosszú távon nagyon nem.

A következő szériát nem biztos hogy meg fogom nézni. Az elsőt pont azért nem néztem, mert láttam egy jelenetet, ami teljesen olyan volt, mint egy valóságshow, műmájer emberekkel. Aztán kiderült, hogy az első széria még nézhetőbb is volt ennél.

Eljutottam arra a szintre, hogy már csak a Cápák között c. műsort nézem, a Konyhafőnököt, és az Árulókat néztem meg legutóbb, mert az egyik kedvenc színészem szerepelt benne. Ha valamelyik műsorba beraknak egy idiótát, azt a műsort én nem nézem meg. Például majkát utálom, és az X faktort ki is hagyom emiatt.

 

A kapzsiságuk miatt ott tart a világ, hogy nagyon sokan lemondják a kábelTv előfizetésüket. Mert ugye senki nem akar filmnézés közben, 20 percenként egy üvöltő zöld genyót hallgatni. A műveltebbek pedig, az ilyen Éjjel-nappal Budapest bohózatokat kikérik maguknak. Ha elér egy lélektani határt a havidíj, én is le fogom mondani, mert ennek a népbutításnak semmi értelme.

 

4. Récsölnek is jót tesz a negatív reklám?

Ha mint embert nézem, egyáltalán nem, és sokkal jobban járt volna, ha okosabb emberek döntöttek volna a sorsa felől, és már a legelején hazaküldik, Akkor nem sérül a lelke.

Ha Récsölként gondolkozok, akkor viszont neki tett jót egyedül a negatív reklám, mert híres lett, bármi áron. És nem érdekli hogy egy egész ország sötétnek, és bunkónak tartja, mert ő pont abba a sötét és bunkó világba szeretne tartozni, amelybe tartoznak a valóvilághősök és az éjjelnappalbudapest szánalmas figurái.

 

 

Előzmény: Sportsfan (1206)