AKF996 Creative Commons License 2024.05.07 -2 0 109061

Akármekkora földmunkák is lesznek vele - egyáltalán nem sok amúgy, és nem csak a szakasz rövidsége és sík jellege miatt, jobb helyeken az ilyet néhány hetes munkával megoldják - bekötni szeptemberben fogják. Ez kész tény, legalábbis a kapella szerint. És hol lesz akkor még a 150...

 

Egyébként ennél is jobb lett volna, ha azt a bizonyos 5-ös főúti (meg gyálai úti) aluljárót megcsinálták volna már minimum 20-30 évvel ezelőtt, és akkor most nem kellene erről beszélnünk, hogy ez miért ilyen sürgős. De ez is olyan, mint a harmadik híd, állandó vesszőparipája ennek a városnak.

A magánok se szeretnek annyira bejárni a "csúcsformában" lévő (főleg ha a hátsó 5 fogadóvágányt nézzük) és rendszeresen megtelő rendezőbe, de amíg a 136-nak napi 5-6 tehervonatpár az ÖSSZ-kapacitása, addig még ez a kisebbik bajuk. És ha el is készül a delta, de a 136 még mindig nem, akkor az se fog változtatni érdemben a dolgokon - illetve max Szabadka őszi elkészülte - csak onnantól a mindössze 3 (jobb esetben 4) félreállóvágánnyal rendelkező Dorozsmán lesz majd több gépcsere, ami egyébként most is gyakori.

Előzmény: T 6 (109060)