Magyar NaBA Creative Commons License 2024.05.07 -2 6 115485

Ezek a változatok biztosan mind az asztalon voltak, csak most már valószínűleg késő.

 

Pár napon belül befut Közép-Európa új főnöke, aki a helyi menedzsmenttel találkozik, miután Párizsban a korábbi főrészvényes képviselőjét informálta az átvételről. Sajnos a kínaiak a zártpályás exkluzív járatot részesítik előnyben a sajtóban megszellőztetett információk szerint. 

A helyi menedzsment (értsd: kormány) ügyességén múlik, hogy képesek-e rádumálni az új főnit, hogy az országos hálózatba illesztett változatot finanszíroztassa meg a bennszülöttekkel. Persze lehet, hogy nem is nagyon akarják rádumálni...

 

Ferihegy-Nyugati/RákosDubaj expresszmetró és ennyi. Az alföldiek meg ne akarjanak Ferihegyre menni, ott van nekik a Tégláskert Airport Debrecenben.

Előzmény: AirportRail (115480)