"Mikor is beszéltünk erről? Másfél hónapja. Ez idő alatt nagyon sok minden tud változni..."
Tud,de érdekes módon nem változott semmi,csak az történt amit írtam.
"De ettől még kötve hiszem, hogy a jövő év vége előtt 100%-osan újra nyitnák a Szabadka és Halas közti szakaszt,"
Nem is kell 100 %-os a tehervonatozáshoz.A röszkei sem az.
"Főleg, hogy a szerbek már idén őszre terveznek végezni Szabadkával, tehát onnantól már fizikai akadálya sem lenne hivatalosan, hogy beindulhassanak dróton. "
Csak az áramellátást kell megépíteni a magyar oldalon,ami 2025-re várható.
"Pedig kellene, mert irtózatos szívás a magánoknak dízeleztetni emiatt a pár km-es kimaradó szakasz miatt."
Nemcsak az miatt Dieseleznek,Kelebia felé is az volt az utolsó szakaszban.
"Különösen, hogy sokuk csak mindenféle csehszlovák meg román szil-szar hulladékokkal operál, a sokszor többezer tonnás vonatok élén is."
Ez egy nagy blődség,főleg,hogy Kelebia felé is azzal fognak,ameddig az az olcsóbb energiailag.
"Annyira sok nem kell, a 140-ről kell majd egy kicsit följebb vinni a 136 felújítás óta valamivel magasabb töltésére a deltát, és kész."
Azért a téglagyári tavak és környékük nem nyújtanak egy betonozott alapot.
"Ez az, amit nem hiszek el. "
A hit fontos dolog,csak nem vitaalap!