1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.07 -1 3 109065

"Mikor is beszéltünk erről? Másfél hónapja. Ez idő alatt nagyon sok minden tud változni..."

 

 

Tud,de érdekes módon nem változott semmi,csak az történt amit írtam.

 

 

 

"De ettől még kötve hiszem, hogy a jövő év vége előtt 100%-osan újra nyitnák a Szabadka és Halas közti szakaszt,"

 

 

Nem is kell 100 %-os a tehervonatozáshoz.A röszkei sem az.

 

 

 

 

"Főleg, hogy a szerbek már idén őszre terveznek végezni Szabadkával, tehát onnantól már fizikai akadálya sem lenne hivatalosan, hogy beindulhassanak dróton. "

 

 

Csak az áramellátást kell megépíteni a magyar oldalon,ami 2025-re várható.

 

 

 

"Pedig kellene, mert irtózatos szívás a magánoknak dízeleztetni emiatt a pár km-es kimaradó szakasz miatt."

 

 

Nemcsak az miatt Dieseleznek,Kelebia felé is az volt az utolsó szakaszban.

 

 

 

"Különösen, hogy sokuk csak mindenféle csehszlovák meg román szil-szar hulladékokkal operál, a sokszor többezer tonnás vonatok élén is."

 

 

 

Ez egy nagy blődség,főleg,hogy Kelebia felé is azzal fognak,ameddig az az olcsóbb energiailag.

 

 

 

"Annyira sok nem kell, a 140-ről kell majd egy kicsit följebb vinni a 136 felújítás óta valamivel magasabb töltésére a deltát, és kész."

 

 

Azért a téglagyári tavak és környékük nem nyújtanak egy betonozott alapot.

 

 

 

"Ez az, amit nem hiszek el. "

 

A hit fontos dolog,csak nem vitaalap!

Előzmény: AKF996 (109058)