svgyula Creative Commons License 2024.05.07 0 0 52647

Hát így már nem sok ötletem van. Az "ősi" módszer megvolt? Gyertya ki megnézni a színét?

Az enyémnél amikor megvettem konkrétan nem lehetett normálisan előzni! Mert elfogyott az erő!

Minden megnéztem ugyanezt a lambda hibát dobta be. Aztán amire véletlenül sem gondoltam volna, cserélve lett az egyik injektor. Az ugyanis nem barna hanem zöld volt! Ez ugye hétköznapi dolog elfárad tönkre megy hát cserélni kell! Azt viszont, hogy egy 1,6-os octavia injektort rakjon bele valaki aminek 2x akkora a "lika" mint az eredetinek fel sem merült bennem amíg a harmadig hengerben állandóan kormos

volt a gyertya! A többi pedig tiszta! Akkor hoztam egy bontott injektort és azóta egyformák.

Ami még szopatós a szelephézagok nyilván a kompresszió megléte feltételezi a tömítettséget, viszont a nyitvatartási periódust sajna nem. Ha túl nagy akkor sem mindig egyértelmű a csörgés-kopogás. Ha kicsi akkor is megvan hidegen a kompresszió. Nálam nagyon jól megy ha szívó 0,15 kipufogó 0,2. De lehet mindkettő 0,2 itt már van egy kis hangja hidegen!

De ezt a hibát bárhonnan csak üveggömb segítségével lehetne megtalálni! Ja amúgy szépen visszaáll az alapjárat hamar? Mert szopathat a hőgomba is ha éppen a váltási ponton akad be! Arra figyelni kell, hogy a műszerfalon lévő "műszer":-) nem ugyanaz érték mint amit a motorvezérlő kap! 2db érzékelő van benne.

Előzmény: ez a nev mar fogalalt (52644)