cam aro Creative Commons License 2024.05.07 0 1 219821

 

olajzasrol beszelek. 

 

uj motor, viszonylag keves res vesztesegel. 

a pumpa max szallitasa fordulat x tomeg. 

legyen ez max  20 tomeg egyseg. 

 

a kenesi rendszer NYOMAS igenye  4 bar.

az ehez a nyomashoz szukseges tomeg 5 egyseg. 

a fent marado 15 egyse/ kulonbozet a nyomasszabalyzo szelepen keresztul tavozik, vissza a nem nyomott terbe.  

 

EZ a motor (elkezd kopni )  addig fog jo olajkorrel dolgozni, amig a 4bar nyomas tomeg igenye elnem eri a pumpa  max szallitast, vagyis a 20 egyseget. 

(vagyis, kopas fuggvenyeben  egyre jobban zar a nyom.szab szelep ) 

abban a pillanatban ahogy a max szallitas 20 egysege nem birja teljesiteni a 4 baros nyomast, kezdodnek a kenes gondok. 

 

ha ertelmezed a fenti peldat, akkor rajossz arra, hogy ahogy a motor kopik, ugy lesz egyre nagyobb a tomeg aram, de a pumpa tulmeretezese miatt ezt letudja kovetni a tartott nyomasban.  >>

egesz addig, amig a szallitott mennyiseg keves lesz az elvart nyomashoz.

 

na most tedd ez melle a tiedet. 

 

"ha megvan az olajnyomás akkor minden mindegy" eleve már itt téves mert nem nyomásnak kell lennie hanem megfelelő olajáramlásnak, ""

 

az elakadt koksz szemcset mar nem is velemenyezem. 

==================================

 


  

Előzmény: cam aro (219813)